Rimforsa IF PRC Rimforsa P09

Leder: Marcus Blomberg
Martin Nilsson
Johan Dahlén
Rimforsa IF var en av 28 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2023. De deltok med et lag i Pojkar Röd C (2009).

Foruten Rimforsa IF spilte också 9 andre lag i Pojkar Röd C (2009). De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav Rimforsa IF Rimforsa P09 begynte i Pulje B sammen med FBC Kalmarsund Ungdom, Åkersberga IBF Ungdom P09, Linköping IBK Ungdom P09:90 2 og IBF Falun Ungdom & Barn.

Rimforsa IF Rimforsa P09 tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 1:a plass i Pulje B. Deretter tok de seg til Semifinale, men tapte den mot FBI Tullinge Ungdomsklubb med 0-2. I finalen slo FBC Kalmarsund Ungdom FBI Tullinge Ungdomsklubb og vant dermed hele Slutspel A i Pojkar Röd C (2009).

Rimforsa kommer fra Rimforsa som ligger omtrent 280 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Fra område omkring Rimforsa kommer også 7 andre klubber (IBK Åtvidaberg, Ledbergs IBF, LIBK, Hjulsbro IK, Linköping IBK Ungdom, Vidingsjö Moif og Ekängens IF) som kommer til å delta i Föreningspizzan Cup 2023.

5 kamper spilt

Hilsener til Rimforsa IF