IBF Falun Ungdom & Barn PRC

Anders Clarström
Mattias Helgesson
Simon Axenstedt
IBF Falun Ungdom & Barn var en av 28 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2023. De deltok med et lag i Pojkar Röd C (2009).

Foruten IBF Falun Ungdom & Barn spilte också 9 andre lag i Pojkar Röd C (2009). De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav IBF Falun Ungdom & Barn begynte i Pulje B sammen med FBC Kalmarsund Ungdom, Åkersberga IBF Ungdom P09, Linköping IBK Ungdom P09:90 2 og Rimforsa IF Rimforsa P09.

IBF Falun Ungdom & Barn tok seg videre til Slutspel B etter å ha havnet på 5:e plass i Pulje B. Deretter tok de seg til 1/4 Final, men tapte den mot Linköping IBK Ungdom P09/10 Hagby Södra med 0-3. I finalen slo ÖSK Ungdom Åkersberga IBF Ungdom P09 og vant dermed hele Slutspel B i Pojkar Röd C (2009).

IBF Falun Ungdom & Barn kommer fra  FALUN som ligger omtrent 170 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles.

5 kamper spilt

Hilsener til IBF Falun Ungdom & Barn