FBI Tullinge Ungdomsklubb PRC

Jeremia Köhlin
Tobias Löf
Sølvmedalje for andreplassen i Slutspel A
2. flest scorede mål per kamp blant lagene i PRC (4.6 stk)
3. flest scorede mål blant alle lag (28 stk)
FBI Tullinge Ungdomsklubb var en av 28 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2023. De deltok med et lag i Pojkar Röd C (2009).

Foruten FBI Tullinge Ungdomsklubb spilte också 9 andre lag i Pojkar Röd C (2009). De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav FBI Tullinge Ungdomsklubb begynte i Pulje A sammen med ÖSK Ungdom, Linköping IBK Ungdom P09/10 Hagby Södra, Linköping IBK Ungdom P09:90 1 og Fagerhult Habo IB.

FBI Tullinge Ungdomsklubb tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 2:a plass i Pulje A. Vel i sluttspillet tok de seg hele veien til finalen, men tapte den mot FBC Kalmarsund Ungdom med 0-5. FBI Tullinge Ungdomsklubb kom alltså på andre plass i PRC Slutspel A under Föreningspizzan Cup 2023.

FBI Tullinge kommer fra Tullinge som ligger omtrent 110 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Fra område omkring Tullinge kommer også seks andre klubber (Telge Skridsko & IBK, Väsby AIK, Åkersberga IBF Ungdom, Nacka Innebandyklubb, Vallentuna Ungdom IBK og Huddinge IBS) som kommer til å delta i Föreningspizzan Cup 2023.

Hilsener til FBI Tullinge Ungdomsklubb