Rimforsa IF PRC Rimforsa P09

Leder: Marcus Blomberg
Martin Nilsson
Johan Dahlén
Rimforsa IF var en af 28 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2023. De deltog med et hold i Pojkar Röd C (2009).

Foruden Rimforsa IF spillede også 9 andre hold i Pojkar Röd C (2009). De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf Rimforsa IF Rimforsa P09 begyndte i Pulje B sammen med FBC Kalmarsund Ungdom, Åkersberga IBF Ungdom P09, Linköping IBK Ungdom P09:90 2 og IBF Falun Ungdom & Barn.

Rimforsa IF Rimforsa P09 gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet på 1. pladsen i Pulje B. Derefter gik de til Semifinal, men tabte den mod FBI Tullinge Ungdomsklubb med 0-2. I finalen slog FBC Kalmarsund Ungdom FBI Tullinge Ungdomsklubb og vandt dermed hele Slutspel A i Pojkar Röd C (2009).

Rimforsa kommer fra Rimforsa, som ligger ca 280 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring Rimforsa kommer også 7 andre klubber (IBK Åtvidaberg, Ledbergs IBF, LIBK, Hjulsbro IK, Linköping IBK Ungdom, Vidingsjö Moif og Ekängens IF), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2023.

5 kampe spillet

Skriv en besked til Rimforsa IF