FBI Tullinge Ungdomsklubb PRC

Jeremia Köhlin
Tobias Löf
Silver medal! Reached second place in Slutspel A
2:nd highest goal count per game among the teams in PRC (4.6)
3:rd highest goal count among all the teams (28)
FBI Tullinge Ungdomsklubb var en af 28 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2023. De deltog med et hold i Pojkar Röd C (2009).

Foruden FBI Tullinge Ungdomsklubb spillede også 9 andre hold i Pojkar Röd C (2009). De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf FBI Tullinge Ungdomsklubb begyndte i Pulje A sammen med ÖSK Ungdom, Linköping IBK Ungdom P09/10 Hagby Södra, Linköping IBK Ungdom P09:90 1 og Fagerhult Habo IB.

FBI Tullinge Ungdomsklubb gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet 2.pladsen i Pulje A. Herefter gik de hele vejen i slutspillet til finalen, men tabte den mod FBC Kalmarsund Ungdom med 0-5. FBI Tullinge Ungdomsklubb blev altså toer i PRC Slutspel A under Föreningspizzan Cup 2023.

FBI Tullinge kommer fra Tullinge, som ligger ca 110 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring Tullinge kommer også seks andre klubber (Telge Skridsko & IBK, Väsby AIK, Åkersberga IBF Ungdom, Nacka Innebandyklubb, Vallentuna Ungdom IBK og Huddinge IBS), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2023.

6 kampe spillet

Skriv en besked til FBI Tullinge Ungdomsklubb