Åkersberga IBF Ungdom PRC P09

Fredric Stridsberg
Joakim Ahlin
Silver medal! Reached second place in Slutspel B
Åkersberga IBF Ungdom var en af 28 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2023. De deltog med et hold i Pojkar Röd C (2009).

Foruden Åkersberga IBF Ungdom spillede også 9 andre hold i Pojkar Röd C (2009). De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf Åkersberga IBF Ungdom P09 begyndte i Pulje B sammen med FBC Kalmarsund Ungdom, Linköping IBK Ungdom P09:90 2, Rimforsa IF Rimforsa P09 og IBF Falun Ungdom & Barn.

Åkersberga IBF Ungdom P09 gik videre til Slutspel B, efter at de var kommet 3.pladsen i Pulje B. Herefter gik de hele vejen i slutspillet til finalen, men tabte den mod ÖSK Ungdom med 1-7. Åkersberga IBF Ungdom P09 blev altså toer i PRC Slutspel B under Föreningspizzan Cup 2023.

Åkersberga IBF Ungdom kommer fra Åkersberga, som ligger ca 75 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring Åkersberga kommer også fem andre klubber (Väsby AIK, Nacka Innebandyklubb, Vallentuna Ungdom IBK, FBI Tullinge Ungdomsklubb og Huddinge IBS), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2023.

6 kampe spillet

Skriv en besked til Åkersberga IBF Ungdom