IBF Falun Ungdom & Barn PRC

Anders Clarström
Mattias Helgesson
Simon Axenstedt
IBF Falun Ungdom & Barn var en af 28 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2023. De deltog med et hold i Pojkar Röd C (2009).

Foruden IBF Falun Ungdom & Barn spillede også 9 andre hold i Pojkar Röd C (2009). De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf IBF Falun Ungdom & Barn begyndte i Pulje B sammen med FBC Kalmarsund Ungdom, Åkersberga IBF Ungdom P09, Linköping IBK Ungdom P09:90 2 og Rimforsa IF Rimforsa P09.

IBF Falun Ungdom & Barn gik videre til Slutspel B, efter at de var kommet på 5. pladsen i Pulje B. Derefter gik de til 1/4 Final, men tabte den mod Linköping IBK Ungdom P09/10 Hagby Södra med 0-3. I finalen slog ÖSK Ungdom Åkersberga IBF Ungdom P09 og vandt dermed hele Slutspel B i Pojkar Röd C (2009).

IBF Falun Ungdom & Barn kommer fra  FALUN, som ligger ca 170 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles.

Skriv en besked til IBF Falun Ungdom & Barn