Fagerhult Habo IB PRC

Jesper Axell
Magnus Svensson
Pär Sundqvist
3:rd highest goal count per game among the teams in PRC (4.4)
Fagerhult Habo IB var en af 28 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2023. De deltog med et hold i Pojkar Röd C (2009).

Foruden Fagerhult Habo IB spillede også 9 andre hold i Pojkar Röd C (2009). De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf Fagerhult Habo IB begyndte i Pulje A sammen med ÖSK Ungdom, FBI Tullinge Ungdomsklubb, Linköping IBK Ungdom P09/10 Hagby Södra og Linköping IBK Ungdom P09:90 1.

Fagerhult Habo IB gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet på 1. pladsen i Pulje A. Derefter gik de til Semifinal, men tabte den mod FBC Kalmarsund Ungdom med 0-3. I finalen slog FBC Kalmarsund Ungdom FBI Tullinge Ungdomsklubb og vandt dermed hele Slutspel A i Pojkar Röd C (2009).

Fagerhult Habo IB kommer fra Habo, som ligger ca 360 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Udover Fagerhult Habo IB, kommer også klubben Jönköpings IK fra området omkring Habo.

Skriv en besked til Fagerhult Habo IB