Linköping IBK Ungdom PRC P09/10 Hagby Södra

Peter Arnesson
Erik Ludvigsson
Stefan Andersson
Foruden de tre Linköping IBK Ungdom-hold spillede også 7 andre hold i Pojkar Röd C (2009). De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf Linköping IBK Ungdom P09/10 Hagby Södra begyndte i Pulje A sammen med ÖSK Ungdom, FBI Tullinge Ungdomsklubb, Linköping IBK Ungdom P09:90 1 og Fagerhult Habo IB.

Linköping IBK Ungdom P09/10 Hagby Södra gik videre til Slutspel B, efter at de var kommet på 4. pladsen i Pulje A. Derefter gik de til Semifinal, men tabte den mod Åkersberga IBF Ungdom P09 med 2-3. I finalen slog ÖSK Ungdom Åkersberga IBF Ungdom P09 og vandt dermed hele Slutspel B i Pojkar Röd C (2009).

Linköping IBK Ungdom deltog også i Pojkar Röd D (2009) under Föreningspizzan Cup 2022. De vandt Slutspel A efter at have vundet over Vallentuna IBK VIBk P09 1 i finalen mod 5-2.

6 kampe spillet

Skriv en besked til Linköping IBK Ungdom