Fagerhult Habo IB PRC

Jesper Axell
Magnus Svensson
Pär Sundqvist
3. flest scorede mål per kamp blant lagene i PRC (4.4 stk)
Fagerhult Habo IB var en av 28 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2023. De deltok med et lag i Pojkar Röd C (2009).

Foruten Fagerhult Habo IB spilte också 9 andre lag i Pojkar Röd C (2009). De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav Fagerhult Habo IB begynte i Pulje A sammen med ÖSK Ungdom, FBI Tullinge Ungdomsklubb, Linköping IBK Ungdom P09/10 Hagby Södra og Linköping IBK Ungdom P09:90 1.

Fagerhult Habo IB tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 1:a plass i Pulje A. Deretter tok de seg til Semifinale, men tapte den mot FBC Kalmarsund Ungdom med 0-3. I finalen slo FBC Kalmarsund Ungdom FBI Tullinge Ungdomsklubb og vant dermed hele Slutspel A i Pojkar Röd C (2009).

Fagerhult Habo IB kommer fra Habo som ligger omtrent 360 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Utover Fagerhult Habo IB, kommer også klubben Jönköpings IK fra området omkring Habo.

5 kamper spilt

Hilsener til Fagerhult Habo IB