Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2021. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Bergs IK PR A/B

Påmeldingsnr: 2053
Kontaktperson: Navid Khan Logg inn
Primær draktfarge: Gul
Leder: Navid Khan
Thomas Gotenstam
Magnus Nilsson
Anton Fritzsche
Sølvmedalje for andreplassen i Slutspel A
2. flest scorede mål blant lagene i PR A/B (14 stk)
Bergs IK var en av 27 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2021. De deltok med et lag i Pojkar Röd A/B.

Foruten Bergs IK spilte också 8 andre lag i Pojkar Röd A/B. De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav Bergs IK begynte i Pulje A sammen med FC Helsingborg, Linköping IBK Ungdom og Hässelby SK IBK 1.

Bergs IK tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 1:a plass i Pulje A. Vel i sluttspillet tok de seg hele veien til finalen, men tapte den mot FC Helsingborg med 1-2. Bergs IK kom alltså på andre plass i PR A/B Slutspel A under Föreningspizzan Cup 2021.

Bergs IK deltok også i Pojkar Röd B (2005-2006) under Föreningspizzan Cup 2020. Da vant de hele Slutspel A etter å ha slått Ledberg innebandy i finalen med 3-0.

Bergs kommer fra Vreta kloster som ligger omtrent 250 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Fra område omkring Vreta kloster kommer også seks andre klubber (Ledberg, IBF Linköping, LIBK, Linköping IBK Ungdom, Linköping IBK Ungdom 07:75 og Linköping P12/22 Södra) som kommer til å delta i Föreningspizzan Cup 2021.

Hilsener til Bergs IK