Dette er resultatet fra Föreningspizzan Cup 2021. Se de seneste resultater fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Bergs IK PR A/B

Tilmeldingsnummer: 2053
Kontakt person: Navid Khan Log in
Hjemmebane trøje: Gul
Leder: Navid Khan
Thomas Gotenstam
Magnus Nilsson
Anton Fritzsche
Silver medal! Reached second place in Slutspel A
2:nd highest goal count among the teams in PR A/B (14)
Bergs IK var en af 27 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2021. De deltog med et hold i Pojkar Röd A/B.

Foruden Bergs IK spillede også 8 andre hold i Pojkar Röd A/B. De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf Bergs IK begyndte i Pulje A sammen med FC Helsingborg, Linköping IBK Ungdom og Hässelby SK IBK 1.

Bergs IK gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet 1.pladsen i Pulje A. Herefter gik de hele vejen i slutspillet til finalen, men tabte den mod FC Helsingborg med 1-2. Bergs IK blev altså toer i PR A/B Slutspel A under Föreningspizzan Cup 2021.

Bergs IK deltog også i Pojkar Röd B (2005-2006) under Föreningspizzan Cup 2020. De vandt Slutspel A efter at have vundet over Ledberg innebandy i finalen mod 3-0.

Bergs kommer fra Vreta kloster, som ligger ca 250 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring Vreta kloster kommer også seks andre klubber (Ledberg, IBF Linköping, LIBK, Linköping IBK Ungdom, Linköping IBK Ungdom 07:75 og Linköping P12/22 Södra), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2021.

Skriv en besked til Bergs IK