Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2021. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

FC Helsingborg PR A/B

Påmeldingsnr: 2042
Kontaktperson: Martin Sandberg Logg inn
Primær draktfarge: Hvit
Leder: Martin Sandberg
Karin Kotteby
Jan Björklund
Gull! Vant hele Slutspel A! Gratulerer!
2. flest scorede mål per kamp blant lagene i PR A/B (3.2 stk)
Flest scorede mål blant lagene i PR A/B (16 stk)
FC Helsingborg var en av 27 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2021. De deltok med et lag i Pojkar Röd A/B.

Foruten FC Helsingborg spilte också 8 andre lag i Pojkar Röd A/B. De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav FC Helsingborg begynte i Pulje A sammen med Linköping IBK Ungdom, Hässelby SK IBK 1 og Bergs IK.

FC Helsingborg tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 2:a plass i Pulje A. Vel der sikret de en försteplass i slutspillet etter å ha slått Bergs IK med 2-1 i finalen. FC Helsingborg vant altså Slutspel A i Pojkar Röd A/B under Föreningspizzan Cup 2021.

FC Helsingborg kommer fra HELSINGBORG som ligger omtrent 570 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles.

5 kamper spilt

Hilsener til FC Helsingborg