Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2021. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Linköping IBK Ungdom PR A/B

Påmeldingsnr: 2051
Kontaktperson: Ulf Lindberg Logg inn
Primær draktfarge: Svart
Leder: Ulf Lindberg
Jens Björkeby
Peter Lindsjöö
Gull! Vant hele Slutspel B! Gratulerer!
Flest scorede mål per kamp blant lagene i PR A/B (3.5 stk)
3. flest scorede mål blant lagene i PR A/B (14 stk)
Foruten de to Linköping IBK Ungdom-lagen spilte också 7 andre lag i Pojkar Röd A/B. De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav Linköping IBK Ungdom begynte i Pulje A sammen med FC Helsingborg, Hässelby SK IBK 1 og Bergs IK.

Linköping IBK Ungdom tok seg videre til Slutspel B etter å ha havnet på 3:e plass i Pulje A. Vel der sikret de en försteplass i slutspillet etter å ha slått Katrineholms Ibf med 5-0 i finalen. Linköping IBK Ungdom vant altså Slutspel B i Pojkar Röd A/B under Föreningspizzan Cup 2021.

Linköping IBK Ungdom deltok også i Pojkar Röd B (2005-2006) under Föreningspizzan Cup 2020. Da vant de hele Slutspel B etter å ha slått IBK Kungälv i finalen med 3-0.

4 kamper spilt

Hilsener til Linköping IBK Ungdom