Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2021. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Linköping IBK Ungdom

Medals 2021:
(Slutspel A)
2022: 1 2020: 1
2022: 1 2020: 2
Medals 2021:
(Slutspel B)
2020: 1
2020: 1
Linköping IBK Ungdom var en av 27 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2021. De deltok med totalt 25 lag i 8 st av Föreningspizzan Cups alla 14 klasser. Seks lag tok seg til Finale i Slutspel A; Herrjunior (2003-2004) HJ A vant over IBF Ludvika med 3-2 vant over team_simple med match.away.goals-match.home.goals, Damjunior/Flickor Röd A F05 vant over Trosa Edanö IBK F05/06 med 2-1 vant over team_simple med match.home.goals-match.away.goals, Pojkar Röd E (2008-2009) 08:86 tapte mot Vallentuna Ungdom IBK ibkmed 1-2 vant over team_simple med match.home.goals-match.away.goals, Pojkar Röd C/D P07:77 vit tapte mot Linköping IBK Ungdom Libk 07:71med 1-6 vant over team_simple med match.away.goals-match.home.goals, Damjunior/Flickor Röd A F06 tapte mot Trosa Edanö IBK DJmed 2-4 vant over team_simple med match.home.goals-match.away.goals og Damjunior/Flickor Röd A F06-08:77 tapte mot IBK Bergum F05/06med 3-8 vant over team_simple med match.away.goals-match.home.goals.

Linköping IBK Ungdom har dessuten spilt i Föreningspizzan Cup tidligere. Under Föreningspizzan Cup 2020 hadde Linköping IBK Ungdom 25 lag som spilte i 8 st av Föreningspizzan Cups alla 18 klasser. Tre lag tok seg til Finale i Slutspel A; HJ/Röd A HJ Lag Svart vant over Sköndals IK PRA med 3-0 vant over team_simple med match.away.goals-match.home.goals, Pojkar Röd D (2007) P07:71 tapte mot Vimmerby IBK P-07med 4-6 vant over team_simple med match.away.goals-match.home.goals og Pojkar Röd E/F PRE P07:77 tapte mot Kumla IBK PRE blåmed 1-5 vant over team_simple med match.away.goals-match.home.goals.

Linköping IBK Ungdom kommer fra Linköping som ligger omtrent 260 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Fra område omkring Linköping kommer også seks andre klubber (Ledberg, IBF Linköping, LIBK, Linköping IBK Ungdom 07:75, Linköping P12/22 Södra og Bergs IK) som kommer til å delta i Föreningspizzan Cup 2021.

Hilsener til Linköping IBK Ungdom