Dette er resultatet fra Föreningspizzan Cup 2021. Se de seneste resultater fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Linköping IBK Ungdom PR A/B

Tilmeldingsnummer: 2051
Kontakt person: Ulf Lindberg Log in
Hjemmebane trøje: Sort
Leder: Ulf Lindberg
Jens Björkeby
Peter Lindsjöö
Gold medal! Won the entire Slutspel B! Congratulations!
Highest goal count per game among the teams in PR A/B (3.5)
3:rd highest goal count among the teams in PR A/B (14)
Foruden de to Linköping IBK Ungdom-hold spillede også 7 andre hold i Pojkar Röd A/B. De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf Linköping IBK Ungdom begyndte i Pulje A sammen med FC Helsingborg, Hässelby SK IBK 1 og Bergs IK.

Linköping IBK Ungdom gik videre til Slutspel B, efter at de kom på 3.pladsen i Pulje A. Herefter sikrede de sig en førsteplads i slutspillet efter at have slået Katrineholms Ibf med 5-0 i finalen. Linköping IBK Ungdom vandt altså Slutspel B i Pojkar Röd A/B under Föreningspizzan Cup 2021.

Linköping IBK Ungdom deltog også i Pojkar Röd B (2005-2006) under Föreningspizzan Cup 2020. De vandt Slutspel B efter at have vundet over IBK Kungälv i finalen mod 3-0.

Skriv en besked til Linköping IBK Ungdom