Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2021. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Linköping IBK Ungdom PR A/B Utv_svart

Påmeldingsnr: 2021
Kontaktperson: Daniel Henriksson Logg inn
Primær draktfarge: Svart
Sekundær draktfarge: Hvit
Leder: Ann-Louise Härold Öhrn
Daniel Henriksson
Per Kinberg
Foruten de to Linköping IBK Ungdom-lagen spilte också 7 andre lag i Pojkar Röd A/B. De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav Linköping IBK Ungdom Utv_svart begynte i Pulje B sammen med Katrineholms Ibf, Hässelby SK IBK 2 og KFUM Jönköping P06.

Linköping IBK Ungdom Utv_svart tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 1:a plass i Pulje B. Deretter tok de seg til Semifinale, men tapte den mot FC Helsingborg med 0-4. I finalen slo FC Helsingborg Bergs IK og vant dermed hele Slutspel A i Pojkar Röd A/B.

Linköping IBK Ungdom deltok også i Pojkar Röd B (2005-2006) under Föreningspizzan Cup 2020. Da vant de hele Slutspel B etter å ha slått IBK Kungälv i finalen med 3-0.

4 kamper spilt

Hilsener til Linköping IBK Ungdom