Dette er resultatet fra Föreningspizzan Cup 2021. Se de seneste resultater fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

FC Helsingborg PR A/B

Tilmeldingsnummer: 2042
Kontakt person: Martin Sandberg Log in
Hjemmebane trøje: Hvid
Leder: Martin Sandberg
Karin Kotteby
Jan Björklund
Gold medal! Won the entire Slutspel A! Congratulations!
2:nd highest goal count per game among the teams in PR A/B (3.2)
Highest goal count among the teams in PR A/B (16)
FC Helsingborg var en af 27 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2021. De deltog med et hold i Pojkar Röd A/B.

Foruden FC Helsingborg spillede også 8 andre hold i Pojkar Röd A/B. De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf FC Helsingborg begyndte i Pulje A sammen med Linköping IBK Ungdom, Hässelby SK IBK 1 og Bergs IK.

FC Helsingborg gik videre til Slutspel A, efter at de kom på 2.pladsen i Pulje A. Herefter sikrede de sig en førsteplads i slutspillet efter at have slået Bergs IK med 2-1 i finalen. FC Helsingborg vandt altså Slutspel A i Pojkar Röd A/B under Föreningspizzan Cup 2021.

FC Helsingborg kommer fra HELSINGBORG, som ligger ca 570 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles.

Skriv en besked til FC Helsingborg