Fagerhult Habo IB PR C/D

Fredrik Elmér
Gustav Andersson
Viktor Andersson
Fagerhult Habo IB er en af 38 klubber fra Sverige, som har hold, der skal spille under Föreningspizzan Cup 2024. De skal deltage med et hold i Pojkar Röd C/D (2010-2011).

Foruden Fagerhult Habo IB skal også 8 andre hold spille i Pojkar Röd C/D (2010-2011). De er inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf Fagerhult Habo IB begynder i Pulje B sammen med Hultsberg Innebandyklubb, FBI Tullinge Ungdomsklubb, FBC Kalmarsund og Linköping IBK Ungdom P10-11.

Fagerhult Habo IB kommer fra Habo, som ligger ca 110 km fra Linköping, hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring Habo kommer også tre andre klubber (Jönköpings IK Utveckling, KFUM Jönköping og Månsarp IBK), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2024.

Skriv en besked til Fagerhult Habo IB