FBC Kalmarsund PR C/D

Kontakt person: Niklas Ekström Log in
Hjemmebane trøje: Lyseblå
Leder: Niklas Ekström
FBC Kalmarsund er en af 38 klubber fra Sverige, som har hold, der skal spille under Föreningspizzan Cup 2024. De skal deltage med et hold i Pojkar Röd C/D (2010-2011).

Foruden FBC Kalmarsund skal også 8 andre hold spille i Pojkar Röd C/D (2010-2011). De er inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf FBC Kalmarsund begynder i Pulje B sammen med Hultsberg Innebandyklubb, FBI Tullinge Ungdomsklubb, Fagerhult Habo IB og Linköping IBK Ungdom P10-11.

FBC Kalmarsund kommer fra Kalmar, som ligger ca 200 km fra Linköping, hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring Kalmar kommer også tre andre klubber (CL98, FBC kalmarsund ungdom p13 og FBC Kalmarsund Ungdom), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2024.

Skriv en besked til FBC Kalmarsund