Fagerhult Habo IB PR C/D

Fredrik Elmér
Gustav Andersson
Viktor Andersson
Fagerhult Habo IB er en av 38 klubber fra Sverige som har lag som kommer til å spille inder Föreningspizzan Cup 2024. De kommer til å delta med et lag i Pojkar Röd C/D (2010-2011).

Foruten Fagerhult Habo IB kommer også 8 andre lag spille i Pojkar Röd C/D (2010-2011). De er delt opp i 2 ulike grupper, hvorav Fagerhult Habo IB begynner i Pulje B sammen med Hultsberg Innebandyklubb, FBI Tullinge Ungdomsklubb, FBC Kalmarsund og Linköping IBK Ungdom P10-11.

Fagerhult Habo IB kommer fra Habo som ligger omtrent 110 km fra Linköping, der Föreningspizzan Cup spilles. Fra område omkring Habo kommer også tre andre klubber (Jönköpings IK Utveckling, KFUM Jönköping og Månsarp IBK) som kommer til å delta i Föreningspizzan Cup 2024.

Hilsener til Fagerhult Habo IB