FBI Tullinge Ungdomsklubb PR C/D

Roger Andersson
Mikael Jansson
Jeremia Köhlin
FBI Tullinge Ungdomsklubb er en af 38 klubber fra Sverige, som har hold, der skal spille under Föreningspizzan Cup 2024. De skal deltage med et hold i Pojkar Röd C/D (2010-2011).

Foruden FBI Tullinge Ungdomsklubb skal også 8 andre hold spille i Pojkar Röd C/D (2010-2011). De er inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf FBI Tullinge Ungdomsklubb begynder i Pulje B sammen med Hultsberg Innebandyklubb, FBC Kalmarsund, Fagerhult Habo IB og Linköping IBK Ungdom P10-11.

FBI Tullinge kommer fra Tullinge, som ligger ca 160 km fra Linköping, hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring Tullinge kommer også tre andre klubber (Huddinge IBS, Vallentuna Ungdom IBK og Kungsängens if), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2024.

Skriv en besked til FBI Tullinge Ungdomsklubb