Linköping IBK Ungdom PRC P09/10 Hagby Södra

Peter Arnesson
Erik Ludvigsson
Stefan Andersson
Förutom de tre Linköping IBK Ungdom-lagen spelade också 7 andra lag i Pojkar Röd C (2009). De var uppdelade i 2 olika grupper, varav Linköping IBK Ungdom P09/10 Hagby Södra började i Grupp A tillsammans med ÖSK Ungdom, FBI Tullinge Ungdomsklubb, Linköping IBK Ungdom P09:90 1 och Fagerhult Habo IB.

Linköping IBK Ungdom P09/10 Hagby Södra tog sig vidare till Slutspel B efter att ha hamnat på 4:e plats i Grupp A. Därefter tog de sig till Semifinal, men förlorade den mot Åkersberga IBF Ungdom P09 med 2-3. I finalen slog ÖSK Ungdom Åkersberga IBF Ungdom P09 och vann därmed hela Slutspel B i Pojkar Röd C (2009).

Linköping IBK Ungdom deltog även i Pojkar Röd D (2009) under Föreningspizzan Cup 2022. Då vann de hela Slutspel A efter att ha slagit Vallentuna IBK VIBk P09 1 i finalen med 5-2.

Hälsningar till Linköping IBK Ungdom