Telge Skridsko & IBK PRB

Johan Myrberg
Emelie Qvarnström
Sølvmedalje for andreplassen i Slutspel B
Telge Skridsko & IBK var en av 28 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2023. De deltok med et lag i Pojkar Röd B (2008).

Foruten Telge Skridsko & IBK spilte också 7 andre lag i Pojkar Röd B (2008). De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav Telge Skridsko & IBK begynte i Pulje B sammen med Nacka Innebandyklubb 2, ÖSK Ungdom og Skoghalls ibk 2.

Telge Skridsko & IBK tok seg videre til Slutspel B etter å ha havnet på 3:e plass i Pulje B. Vel i sluttspillet tok de seg hele veien til finalen, men tapte den mot Skoghalls ibk 2 med 0-2. Telge Skridsko & IBK kom alltså på andre plass i PRB Slutspel B under Föreningspizzan Cup 2023.

Telge Skridsko & IBK kommer fra Södertälje som ligger omtrent 120 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Fra område omkring Södertälje kommer også to andre klubber (FBI Tullinge Ungdomsklubb og Huddinge IBS) som kommer til å delta i Föreningspizzan Cup 2023.

5 kamper spilt

Hilsener til Telge Skridsko & IBK