Telge Skridsko & IBK PRB

Johan Myrberg
Emelie Qvarnström
Silver medal! Reached second place in Slutspel B
Telge Skridsko & IBK var en af 28 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2023. De deltog med et hold i Pojkar Röd B (2008).

Foruden Telge Skridsko & IBK spillede også 7 andre hold i Pojkar Röd B (2008). De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf Telge Skridsko & IBK begyndte i Pulje B sammen med Nacka Innebandyklubb 2, ÖSK Ungdom og Skoghalls ibk 2.

Telge Skridsko & IBK gik videre til Slutspel B, efter at de var kommet 3.pladsen i Pulje B. Herefter gik de hele vejen i slutspillet til finalen, men tabte den mod Skoghalls ibk 2 med 0-2. Telge Skridsko & IBK blev altså toer i PRB Slutspel B under Föreningspizzan Cup 2023.

Telge Skridsko & IBK kommer fra Södertälje, som ligger ca 120 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring Södertälje kommer også to andre klubber (FBI Tullinge Ungdomsklubb og Huddinge IBS), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2023.

5 kampe spillet

Skriv en besked til Telge Skridsko & IBK