Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2022. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

ÖSK ungdom PRA

Påmeldingsnr: 2035
Kontaktperson: Jesper Håkansson Logg inn
Primær draktfarge: Hvit
Leder: Jesper Håkansson
Tomas Lagerlöf
Claes Utter
Christian Erhard
Gull! Vant hele Slutspel A! Gratulerer!
Flest scorede mål per kamp blant lagene i PRA (5.0 stk)
2. flest scorede mål blant alle lag (25 stk)
ÖSK ungdom var en av 26 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2022. De deltok med et lag i Pojkar Röd A (2006).

Foruten ÖSK ungdom spilte också 3 andre lag i Pojkar Röd A (2006).

ÖSK ungdom tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 2:a plass i Pulje A. Vel der sikret de en försteplass i slutspillet etter å ha slått Bergs IK med 4-2 i finalen. ÖSK ungdom vant altså Slutspel A i Pojkar Röd A (2006) under Föreningspizzan Cup 2022.

ÖSK ungdom kommer fra Örebro som ligger omtrent 220 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Fra område omkring Örebro kommer også to andre klubber (Ekeby IF og Kumla IBK) som kommer til å delta i Föreningspizzan Cup 2022.

5 kamper spilt

Hilsener til ÖSK ungdom