Dette er resultatet fra Föreningspizzan Cup 2022. Se de seneste resultater fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

ÖSK ungdom PRA

Tilmeldingsnummer: 2035
Kontakt person: Jesper Håkansson Log in
Hjemmebane trøje: Hvid
Leder: Jesper Håkansson
Tomas Lagerlöf
Claes Utter
Christian Erhard
Gold medal! Won the entire Slutspel A! Congratulations!
Highest goal count per game among the teams in PRA (5.0)
2:nd highest goal count among all the teams (25)
ÖSK ungdom var en af 26 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2022. De deltog med et hold i Pojkar Röd A (2006).

Foruden ÖSK ungdom spillede også 3 andre hold i Pojkar Röd A (2006).

ÖSK ungdom gik videre til Slutspel A, efter at de kom på 2.pladsen i Pulje A. Herefter sikrede de sig en førsteplads i slutspillet efter at have slået Bergs IK med 4-2 i finalen. ÖSK ungdom vandt altså Slutspel A i Pojkar Röd A (2006) under Föreningspizzan Cup 2022.

ÖSK ungdom kommer fra Örebro, som ligger ca 220 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring Örebro kommer også to andre klubber (Ekeby IF og Kumla IBK), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2022.

5 kampe spillet

Skriv en besked til ÖSK ungdom