Detta är resultaten från Föreningspizzan Cup 2020. Se de senaste resultaten från Föreningspizzan Cup 2024 här.

Torshälla IBK PRE/F PRF

Anmälningsnr: 2054
Kontaktperson: Mikael Hagström
Primär tröjfärg: Röd
Sekundär tröjfärg: Svart
Ledare: Andreas Hedin
Mikael Hagström
Nicklas Wimark
Thomas Lindgren
Tommy Nilsson
Torshälla IBK var en av 39 klubbar från Sverige som hade lag som spelade under Föreningspizzan Cup 2020. De deltog med ett lag i Pojkar Röd E/F.

Förutom Torshälla IBK spelade också 9 andra lag i Pojkar Röd E/F. De var uppdelade i 2 olika grupper, varav Torshälla IBK PRF började i Grupp A tillsammans med Silverdals IF PRE Svart, Linköping IBK Ungdom PRF P08:86, Linköping IBK Ungdom PRE Libk p0775 och Kumla IBK PRE blå.

Torshälla IBK PRF tog sig vidare till Slutspel B efter att ha hamnat på 5:e plats i Grupp A. Därefter tog de sig till 1/4 Final, men förlorade den mot Linköping IBK Ungdom PRF 08/09:87 med 2-8. I finalen slog Silverdals IF PRE Svart Kumla IBK PRF 08 och vann därmed hela Slutspel B i Pojkar Röd E/F.

Torshälla IBK kommer från Eskilstuna som ligger ungefär 110 km från Linköping, där Föreningspizzan Cup spelas.

Hälsningar till Torshälla IBK