Dette er resultatet fra Föreningspizzan Cup 2020. Se de seneste resultater fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Torshälla IBK PRE/F PRF

Tilmeldingsnummer: 2054
Kontakt person: Mikael Hagström
Hjemmebane trøje: Rød
Udebane trøje: Sort
Leder: Andreas Hedin
Mikael Hagström
Nicklas Wimark
Thomas Lindgren
Tommy Nilsson
Torshälla IBK var en af 39 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2020. De deltog med et hold i Pojkar Röd E/F.

Foruden Torshälla IBK spillede også 9 andre hold i Pojkar Röd E/F. De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf Torshälla IBK PRF begyndte i Pulje A sammen med Silverdals IF PRE Svart, Linköping IBK Ungdom PRF P08:86, Linköping IBK Ungdom PRE Libk p0775 og Kumla IBK PRE blå.

Torshälla IBK PRF gik videre til Slutspel B, efter at de var kommet på 5. pladsen i Pulje A. Derefter gik de til 1/4 Final, men tabte den mod Linköping IBK Ungdom PRF 08/09:87 med 2-8. I finalen slog Silverdals IF PRE Svart Kumla IBK PRF 08 og vandt dermed hele Slutspel B i Pojkar Röd E/F.

Torshälla IBK kommer fra Eskilstuna, som ligger ca 150 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles.

Skriv en besked til Torshälla IBK