Detta är resultaten från Föreningspizzan Cup 2020. Se de senaste resultaten från Föreningspizzan Cup 2023 här.

Linköping IBK Ungdom PRE/F PRF P08:86

Anmälningsnr: 2040
Kontaktperson: Petra Bergström
Primär tröjfärg: Svart
Ledare: Robert Ahxner
Patrik Delsander
Andreas Hilding
Rickard Stendahl
Matts Olsén
Förutom de 5 Linköping IBK Ungdom-lagen spelade också 5 andra lag i Pojkar Röd E/F. De var uppdelade i 2 olika grupper, varav Linköping IBK Ungdom PRF P08:86 började i Grupp A tillsammans med Silverdals IF PRE Svart, Linköping IBK Ungdom PRE Libk p0775, Kumla IBK PRE blå och Torshälla IBK PRF.

Linköping IBK Ungdom PRF P08:86 tog sig vidare till Slutspel A efter att ha hamnat på 2:a plats i Grupp A. Därefter tog de sig till Semifinal, men förlorade den mot Linköping IBK Ungdom PRE P07:77 med 2-7. I finalen slog Kumla IBK PRE blå Linköping IBK Ungdom PRE P07:77 och vann därmed hela Slutspel A i Pojkar Röd E/F.

Hälsningar till Linköping IBK Ungdom