Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2020. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Torshälla IBK PRE/F PRF

Påmeldingsnr: 2054
Kontaktperson: Mikael Hagström
Primær draktfarge: Rød
Sekundær draktfarge: Svart
Leder: Andreas Hedin
Mikael Hagström
Nicklas Wimark
Thomas Lindgren
Tommy Nilsson
Torshälla IBK var en av 39 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2020. De deltok med et lag i Pojkar Röd E/F.

Foruten Torshälla IBK spilte också 9 andre lag i Pojkar Röd E/F. De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav Torshälla IBK PRF begynte i Pulje A sammen med Silverdals IF PRE Svart, Linköping IBK Ungdom PRF P08:86, Linköping IBK Ungdom PRE Libk p0775 og Kumla IBK PRE blå.

Torshälla IBK PRF tok seg videre til Slutspel B etter å ha havnet på 5:e plass i Pulje A. Deretter tok de seg til 1/4 Final, men tapte den mot Linköping IBK Ungdom PRF 08/09:87 med 2-8. I finalen slo Silverdals IF PRE Svart Kumla IBK PRF 08 og vant dermed hele Slutspel B i Pojkar Röd E/F.

Torshälla IBK kommer fra Eskilstuna som ligger omtrent 150 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles.

5 kamper spilt

Hilsener til Torshälla IBK