Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2020. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Linköping IBK Ungdom PRE/F PRF P08:86

Påmeldingsnr: 2040
Kontaktperson: Petra Bergström
Primær draktfarge: Svart
Leder: Robert Ahxner
Patrik Delsander
Andreas Hilding
Rickard Stendahl
Matts Olsén
Foruten de 5 Linköping IBK Ungdom-lagene spilte också 5 andre lag i Pojkar Röd E/F. De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav Linköping IBK Ungdom PRF P08:86 begynte i Pulje A sammen med Silverdals IF PRE Svart, Linköping IBK Ungdom PRE Libk p0775, Kumla IBK PRE blå og Torshälla IBK PRF.

Linköping IBK Ungdom PRF P08:86 tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 2:a plass i Pulje A. Deretter tok de seg til Semifinale, men tapte den mot Linköping IBK Ungdom PRE P07:77 med 2-7. I finalen slo Kumla IBK PRE blå Linköping IBK Ungdom PRE P07:77 og vant dermed hele Slutspel A i Pojkar Röd E/F.

5 kamper spilt

Hilsener til Linköping IBK Ungdom