Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2020. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Salems IF HJ/PRA PRA

Påmeldingsnr: 2011
Kontaktperson: Patrik Hamberg
Primær draktfarge: Lilla
Sekundær draktfarge: Svart
Leder: Patrik Hamberg
Sølvmedalje for andreplassen i Slutspel B
3. flest scorede mål per kamp blant lagene i HJ/PRA (2.8 stk)
3. flest scorede mål blant lagene i HJ/PRA (14 stk)
Salems IF var en av 39 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2020. De deltok med et lag i HJ/Röd A.

Foruten Salems IF spilte också 7 andre lag i HJ/Röd A. De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav Salems IF PRA begynte i Pulje A sammen med IBF Ludvika PRA, Linköping IBK Ungdom HJ Lag Vit og Linköping IBK Ungdom HJ Grå.

Salems IF PRA tok seg videre til Slutspel B etter å ha havnet på 3:e plass i Pulje A. Vel i sluttspillet tok de seg hele veien til finalen, men tapte den mot IBF Ludvika PRA med 0-7. Salems IF PRA kom alltså på andre plass i HJ/PRA Slutspel B under Föreningspizzan Cup 2020.

Salems kommer fra Rönninge som ligger omtrent 110 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Fra område omkring Rönninge kommer også tre andre klubber (Sköndals IK, Högalids IF og Silverdals IF) som kommer til å delta i Föreningspizzan Cup 2020.

5 kamper spilt

Hilsener til Salems IF