Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2020. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Sköndals IK HJ/PRA PRA

Påmeldingsnr: 2014
Kontaktperson: Anders Wallmarker
Primær draktfarge: Blå
Sekundær draktfarge: Rød
Leder: Daniel Bergander
Sonny Perneby
Sølvmedalje for andreplassen i Slutspel A
Sköndals IK var en av 39 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2020. De deltok med et lag i HJ/Röd A.

Foruten Sköndals IK spilte också 7 andre lag i HJ/Röd A. De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav Sköndals IK PRA begynte i Pulje B sammen med Linköping IBK Ungdom PRA Utveckling Svart, Linköping IBK Ungdom HJ Lag Svart og Hjulsbro IK PRA.

Sköndals IK PRA tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 2:a plass i Pulje B. Vel i sluttspillet tok de seg hele veien til finalen, men tapte den mot Linköping IBK Ungdom HJ Lag Svart med 0-3. Sköndals IK PRA kom alltså på andre plass i HJ/PRA Slutspel A under Föreningspizzan Cup 2020.

Sköndals kommer fra Skarpnäck som ligger omtrent 99 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Fra område omkring Skarpnäck kommer også tre andre klubber (Salems IF, Högalids IF og Silverdals IF) som kommer til å delta i Föreningspizzan Cup 2020.

5 kamper spilt

Hilsener til Sköndals IK