Dette er resultatet fra Föreningspizzan Cup 2020. Se de seneste resultater fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Salems IF HJ/PRA PRA

Tilmeldingsnummer: 2011
Kontakt person: Patrik Hamberg
Hjemmebane trøje: Lilla
Udebane trøje: Sort
Leder: Patrik Hamberg
Silver medal! Reached second place in Slutspel B
3:rd highest goal count per game among the teams in HJ/PRA (2.8)
3:rd highest goal count among the teams in HJ/PRA (14)
Salems IF var en af 39 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2020. De deltog med et hold i HJ/Röd A.

Foruden Salems IF spillede også 7 andre hold i HJ/Röd A. De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf Salems IF PRA begyndte i Pulje A sammen med IBF Ludvika PRA, Linköping IBK Ungdom HJ Lag Vit og Linköping IBK Ungdom HJ Grå.

Salems IF PRA gik videre til Slutspel B, efter at de var kommet 3.pladsen i Pulje A. Herefter gik de hele vejen i slutspillet til finalen, men tabte den mod IBF Ludvika PRA med 0-7. Salems IF PRA blev altså toer i HJ/PRA Slutspel B under Föreningspizzan Cup 2020.

Salems kommer fra Rönninge, som ligger ca 110 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring Rönninge kommer også tre andre klubber (Sköndals IK, Högalids IF og Silverdals IF), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2020.

Skriv en besked til Salems IF