Vallentuna Ungdom IBK PRD VIBK P.10

Jesper Lindau
Niklas Jihde
Jonas Franzén
Vallentuna Ungdom IBK var en av 28 klubbar från Sverige som hade lag som spelade under Föreningspizzan Cup 2023. De deltog med ett lag i Pojkar Röd D (2010).

Förutom Vallentuna Ungdom IBK spelade också 15 andra lag i Pojkar Röd D (2010). De var uppdelade i 4 olika grupper, varav Vallentuna Ungdom IBK VIBK P.10 började i Grupp A tillsammans med Ekängens IF P10/11, Hjulsbro IK och Huddinge IBS 1.

Vallentuna Ungdom IBK kommer från Vallentuna som ligger ungefär 72 km från , där Föreningspizzan Cup spelas. Från området kring Vallentuna kommer också fem andra klubbar (Väsby AIK, Åkersberga IBF Ungdom, Nacka Innebandyklubb, FBI Tullinge Ungdomsklubb och Huddinge IBS) som kommer att delta i Föreningspizzan Cup 2023.

Hälsningar till Vallentuna Ungdom IBK