Vallentuna Ungdom IBK PRD VIBK P.10

Jesper Lindau
Niklas Jihde
Jonas Franzén
Vallentuna Ungdom IBK var en af 28 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2023. De deltog med et hold i Pojkar Röd D (2010).

Foruden Vallentuna Ungdom IBK spillede også 15 andre hold i Pojkar Röd D (2010). De var inddelt i 4 forskellige puljer, hvoraf Vallentuna Ungdom IBK VIBK P.10 begyndte i Pulje A sammen med Ekängens IF P10/11, Hjulsbro IK og Huddinge IBS 1.

Vallentuna Ungdom IBK kommer fra Vallentuna, som ligger ca 72 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring Vallentuna kommer også fem andre klubber (Väsby AIK, Åkersberga IBF Ungdom, Nacka Innebandyklubb, FBI Tullinge Ungdomsklubb og Huddinge IBS), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2023.

4 kampe spillet

Skriv en besked til Vallentuna Ungdom IBK