Vallentuna Ungdom IBK PRD VIBK P.10

Jesper Lindau
Niklas Jihde
Jonas Franzén
Vallentuna Ungdom IBK var en av 28 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2023. De deltok med et lag i Pojkar Röd D (2010).

Foruten Vallentuna Ungdom IBK spilte också 15 andre lag i Pojkar Röd D (2010). De var delt opp i 4 ulike grupper, hvorav Vallentuna Ungdom IBK VIBK P.10 begynte i Pulje A sammen med Ekängens IF P10/11, Hjulsbro IK og Huddinge IBS 1.

Vallentuna Ungdom IBK kommer fra Vallentuna som ligger omtrent 72 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Fra område omkring Vallentuna kommer også fem andre klubber (Väsby AIK, Åkersberga IBF Ungdom, Nacka Innebandyklubb, FBI Tullinge Ungdomsklubb og Huddinge IBS) som kommer til å delta i Föreningspizzan Cup 2023.

4 kamper spilt

Hilsener til Vallentuna Ungdom IBK