Värnamo IK PRD

Sekundær draktfarge: Svart
Leder: Johan Lingeskog
Andreas Holmström
Värnamo IK var en av 28 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2023. De deltok med et lag i Pojkar Röd D (2010).

Foruten Värnamo IK spilte också 15 andre lag i Pojkar Röd D (2010). De var delt opp i 4 ulike grupper, hvorav Värnamo IK begynte i Pulje D sammen med Vidingsjö Moif, IBK Åtvidaberg og Väsby AIK Blå.

Värnamo IK tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 1:a plass i Pulje D. Deretter tok de seg til Semifinale, men tapte den mot Jemtland Innebandy U P-10 med 2-4. I finalen slo Huddinge IBS 2 Jemtland Innebandy U P-10 og vant dermed hele Slutspel A i Pojkar Röd D (2010).

Värnamo kommer fra Värnamo som ligger omtrent 420 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles.

5 kamper spilt

Hilsener til Värnamo IK