Värnamo IK PRD

Udebane trøje: Sort
Leder: Johan Lingeskog
Andreas Holmström
Värnamo IK var en af 28 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2023. De deltog med et hold i Pojkar Röd D (2010).

Foruden Värnamo IK spillede også 15 andre hold i Pojkar Röd D (2010). De var inddelt i 4 forskellige puljer, hvoraf Värnamo IK begyndte i Pulje D sammen med Vidingsjö Moif, IBK Åtvidaberg og Väsby AIK Blå.

Värnamo IK gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet på 1. pladsen i Pulje D. Derefter gik de til Semifinal, men tabte den mod Jemtland Innebandy U P-10 med 2-4. I finalen slog Huddinge IBS 2 Jemtland Innebandy U P-10 og vandt dermed hele Slutspel A i Pojkar Röd D (2010).

Värnamo kommer fra Värnamo, som ligger ca 420 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles.

5 kampe spillet

Skriv en besked til Värnamo IK