Jemtland Innebandy U PRD P-10

Patrik Hagerlind
Martin Stålberg
Sølvmedalje for andreplassen i Slutspel A
Jemtland Innebandy U var en av 28 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2023. De deltok med et lag i Pojkar Röd D (2010).

Foruten Jemtland Innebandy U spilte också 15 andre lag i Pojkar Röd D (2010). De var delt opp i 4 ulike grupper, hvorav Jemtland Innebandy U P-10 begynte i Pulje C sammen med Linköping IBK Ungdom P10-11, Jönköpings IK 2 og Väsby AIK Grön.

Jemtland Innebandy U P-10 tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 2:a plass i Pulje C. Vel i sluttspillet tok de seg hele veien til finalen, men tapte den mot Huddinge IBS 2 med 2-7. Jemtland Innebandy U P-10 kom alltså på andre plass i PRD Slutspel A under Föreningspizzan Cup 2023.

Jemtland Innebandy U kommer fra Östersund som ligger omtrent 400 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles.

6 kamper spilt

Hilsener til Jemtland Innebandy U