Detta är resultaten från Föreningspizzan Cup 2022. Se de senaste resultaten från Föreningspizzan Cup 2023 här.

Ekängens IF FRB F0809 Ekängen/Linghem

Anmälningsnr: 2039
Kontaktperson: Johan Sjöberg Logga in
Primär tröjfärg: Grön
Sekundär tröjfärg: Svart
Ledare: Henrik Lahti
Pär Arlbrandt
Inger Persson
Anders Fröberg
Pär Hjalmewik
Ekängens IF var en av 26 klubbar från Sverige som hade lag som spelade under Föreningspizzan Cup 2022. De deltog med ett lag i Flickor Röd B (2007-2008).

Förutom Ekängens IF spelade också 5 andra lag i Flickor Röd B (2007-2008). De var uppdelade i 2 olika grupper, varav Ekängens IF F0809 Ekängen/Linghem började i Grupp B tillsammans med Trosa Edanö IBF 2 och Röbäcks IF.

Ekängens kommer från Linköping som ligger ungefär 250 km från , där Föreningspizzan Cup spelas. Från området kring Linköping kommer också 7 andra klubbar (IBF Linköping, Linköpings IBS, Linköping IBK Ungdom, Ledberg Innebandy, Bergs IK, Vidingsjö Moif och Solfjäderstaden IBK) som kommer att delta i Föreningspizzan Cup 2022.

Hälsningar till Ekängens IF