Dette er resultatet fra Föreningspizzan Cup 2022. Se de seneste resultater fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Ekängens IF FRB F0809 Ekängen/Linghem

Tilmeldingsnummer: 2039
Kontakt person: Johan Sjöberg Log in
Hjemmebane trøje: Grøn
Udebane trøje: Sort
Leder: Henrik Lahti
Pär Arlbrandt
Inger Persson
Anders Fröberg
Pär Hjalmewik
Ekängens IF var en af 26 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2022. De deltog med et hold i Flickor Röd B (2007-2008).

Foruden Ekängens IF spillede også 5 andre hold i Flickor Röd B (2007-2008). De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf Ekängens IF F0809 Ekängen/Linghem begyndte i Pulje B sammen med Trosa Edanö IBF 2 og Röbäcks IF.

Ekängens kommer fra Linköping, som ligger ca 250 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring Linköping kommer også 7 andre klubber (IBF Linköping, Linköpings IBS, Linköping IBK Ungdom, Ledberg Innebandy, Bergs IK, Vidingsjö Moif og Solfjäderstaden IBK), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2022.

Skriv en besked til Ekängens IF