Detta är resultaten från Föreningspizzan Cup 2022. Se de senaste resultaten från Föreningspizzan Cup 2023 här.

Tyresö Trollbäcken IBK Herr/HJ

Anmälningsnr: 2032
Kontaktperson: Mikael Qvarnström Logga in
Primär tröjfärg: Svart
Guld! Vann hela Slutspel A! Grattis!
Flest gjorda mål per match bland lagen i Herr/HJ (4.6 st)
Flest gjorda mål bland lagen i Herr/HJ (14 st)
Tyresö Trollbäcken IBK var en av 26 klubbar från Sverige som hade lag som spelade under Föreningspizzan Cup 2022. De deltog med ett lag i Herr/Herrjunior .

Förutom Tyresö Trollbäcken IBK spelade också 2 andra lag i Herr/Herrjunior .

Tyresö Trollbäcken IBK tog sig vidare till Slutspel A efter att ha hamnat på 1:a plats i Grupp A. Väl där säkrade de en förstaplats i slutspelet efter att ha slagit Linköping IBK Ungdom HJ A med 5-0 i finalen. Tyresö Trollbäcken IBK vann alltså Slutspel A i Herr/Herrjunior under Föreningspizzan Cup 2022.

Tyresö Trollbäcken IBK kommer från TYRESÖ som ligger ungefär 100 km från , där Föreningspizzan Cup spelas. Utöver Tyresö Trollbäcken IBK, kommer också klubben Vallentuna IBK från området kring TYRESÖ.

Hälsningar till Tyresö Trollbäcken IBK