Dette er resultatet fra Föreningspizzan Cup 2022. Se de seneste resultater fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Tyresö Trollbäcken IBK Herr/HJ

Tilmeldingsnummer: 2032
Kontakt person: Mikael Qvarnström Log in
Hjemmebane trøje: Sort
Gold medal! Won the entire Slutspel A! Congratulations!
Highest goal count per game among the teams in Herr/HJ (4.6)
Highest goal count among the teams in Herr/HJ (14)
Tyresö Trollbäcken IBK var en af 26 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2022. De deltog med et hold i Herr/Herrjunior .

Foruden Tyresö Trollbäcken IBK spillede også 2 andre hold i Herr/Herrjunior .

Tyresö Trollbäcken IBK gik videre til Slutspel A, efter at de kom på 1.pladsen i Pulje A. Herefter sikrede de sig en førsteplads i slutspillet efter at have slået Linköping IBK Ungdom HJ A med 5-0 i finalen. Tyresö Trollbäcken IBK vandt altså Slutspel A i Herr/Herrjunior under Föreningspizzan Cup 2022.

Tyresö Trollbäcken IBK kommer fra TYRESÖ, som ligger ca 100 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Udover Tyresö Trollbäcken IBK, kommer også klubben Vallentuna IBK fra området omkring TYRESÖ.

Skriv en besked til Tyresö Trollbäcken IBK