Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2022. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Tyresö Trollbäcken IBK Herr/HJ

Påmeldingsnr: 2032
Kontaktperson: Mikael Qvarnström Logg inn
Primær draktfarge: Svart
Gull! Vant hele Slutspel A! Gratulerer!
Flest scorede mål per kamp blant lagene i Herr/HJ (4.6 stk)
Flest scorede mål blant lagene i Herr/HJ (14 stk)
Tyresö Trollbäcken IBK var en av 26 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2022. De deltok med et lag i Herr/Herrjunior .

Foruten Tyresö Trollbäcken IBK spilte också 2 andre lag i Herr/Herrjunior .

Tyresö Trollbäcken IBK tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 1:a plass i Pulje A. Vel der sikret de en försteplass i slutspillet etter å ha slått Linköping IBK Ungdom HJ A med 5-0 i finalen. Tyresö Trollbäcken IBK vant altså Slutspel A i Herr/Herrjunior under Föreningspizzan Cup 2022.

Tyresö Trollbäcken IBK kommer fra TYRESÖ som ligger omtrent 100 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Utover Tyresö Trollbäcken IBK, kommer også klubben Vallentuna IBK fra området omkring TYRESÖ.

3 kamper spilt

Hilsener til Tyresö Trollbäcken IBK