Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2022. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Solfjäderstaden IBK FRB

Påmeldingsnr: 2038
Kontaktperson: Martin Malte Peterson Logg inn
Primær draktfarge: Svart
Sekundær draktfarge: Hvit
Leder: Martin Malte Peterson
Tobias Hansson Edoff
2. flest scorede mål per kamp blant lagene i FRB (2.8 stk)
2. flest scorede mål blant lagene i FRB (14 stk)
Solfjäderstaden IBK var en av 26 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2022. De deltok med et lag i Flickor Röd B (2007-2008).

Foruten Solfjäderstaden IBK spilte också 5 andre lag i Flickor Röd B (2007-2008). De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav Solfjäderstaden IBK begynte i Pulje A sammen med Trosa Edanö IBF 1 og Linköping IBK Ungdom Libk.

Solfjäderstaden IBK kommer fra Motala som ligger omtrent 270 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Fra område omkring Motala kommer også 7 andre klubber (IBF Linköping, Linköpings IBS, Linköping IBK Ungdom, Ledberg Innebandy, Bergs IK, Ekängens IF og Vidingsjö Moif) som kommer til å delta i Föreningspizzan Cup 2022.

5 kamper spilt

Hilsener til Solfjäderstaden IBK