Dette er resultatet fra Föreningspizzan Cup 2022. Se de seneste resultater fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Solfjäderstaden IBK FRB

Tilmeldingsnummer: 2038
Kontakt person: Martin Malte Peterson Log in
Hjemmebane trøje: Sort
Udebane trøje: Hvid
Leder: Martin Malte Peterson
Tobias Hansson Edoff
2:nd highest goal count per game among the teams in FRB (2.8)
2:nd highest goal count among the teams in FRB (14)
Solfjäderstaden IBK var en af 26 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2022. De deltog med et hold i Flickor Röd B (2007-2008).

Foruden Solfjäderstaden IBK spillede også 5 andre hold i Flickor Röd B (2007-2008). De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf Solfjäderstaden IBK begyndte i Pulje A sammen med Trosa Edanö IBF 1 og Linköping IBK Ungdom Libk.

Solfjäderstaden IBK kommer fra Motala, som ligger ca 270 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring Motala kommer også 7 andre klubber (IBF Linköping, Linköpings IBS, Linköping IBK Ungdom, Ledberg Innebandy, Bergs IK, Ekängens IF og Vidingsjö Moif), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2022.

Skriv en besked til Solfjäderstaden IBK