Dette er resultatet fra Föreningspizzan Cup 2022. Se de seneste resultater fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Linköpings IBS Herr/HJ

Tilmeldingsnummer: 2045
Kontakt person: Johan Lindskog Log in
Hjemmebane trøje: Sort
3:rd highest goal count per game among the teams in Herr/HJ (2.0)
3:rd highest goal count among the teams in Herr/HJ (6)
Linköpings IBS var en af 26 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2022. De deltog med et hold i Herr/Herrjunior .

Foruden Linköpings IBS spillede også 2 andre hold i Herr/Herrjunior .

Linköpings IBS gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet på 3. pladsen i Pulje A. Derefter gik de til Semifinal, men tabte den mod Linköping IBK Ungdom HJ A med 0-5. I finalen slog Tyresö Trollbäcken IBK Linköping IBK Ungdom HJ A og vandt dermed hele Slutspel A i Herr/Herrjunior .

Linköpings IBS kommer fra Linköping, som ligger ca 260 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring Linköping kommer også 7 andre klubber (IBF Linköping, Linköping IBK Ungdom, Ledberg Innebandy, Bergs IK, Ekängens IF, Vidingsjö Moif og Solfjäderstaden IBK), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2022.

Skriv en besked til Linköpings IBS