Detta är resultaten från Föreningspizzan Cup 2020. Se de senaste resultaten från Föreningspizzan Cup 2023 här.

IBF Ludvika HJ/PRA PRA

Anmälningsnr: 2019
Kontaktperson: Thomas Gustafsson
Primär tröjfärg: Svart
Ledare: Thomas Gustafsson
Fredrik Persson
Guld! Vann hela Slutspel B! Grattis!
2:a flest gjorda mål per match bland lagen i HJ/PRA (3.4 st)
2:a flest gjorda mål bland lagen i HJ/PRA (17 st)
IBF Ludvika var en av 39 klubbar från Sverige som hade lag som spelade under Föreningspizzan Cup 2020. De deltog med ett lag i HJ/Röd A.

Förutom IBF Ludvika spelade också 7 andra lag i HJ/Röd A. De var uppdelade i 2 olika grupper, varav IBF Ludvika PRA började i Grupp A tillsammans med Salems IF PRA, Linköping IBK Ungdom HJ Lag Vit och Linköping IBK Ungdom HJ Grå.

IBF Ludvika PRA tog sig vidare till Slutspel B efter att ha hamnat på 4:e plats i Grupp A. Väl där säkrade de en förstaplats i slutspelet efter att ha slagit Salems IF PRA med 7-0 i finalen. IBF Ludvika PRA vann alltså Slutspel B i HJ/Röd A under Föreningspizzan Cup 2020.

IBF Ludvika kommer från Ludvika som ligger ungefär 190 km från , där Föreningspizzan Cup spelas.

Hälsningar till IBF Ludvika